Inna teoria o tradycyjnym znaczeniu jest mysl, ze sprawnosci nabyte w zakresie pewnej dziedziny zycia automatycznie oddadza uczacemu sie korzysci w sytuacjach zupelnie róznych

Inną teorią o tradycyjnym znaczeniu jest myśl, że sprawności nabyte w zakresie pewnej dziedziny życia automatycznie oddadzą uczącemu się korzyści w sytuacjach zupełnie różnych. Na nieszczęście transfer ten zazwyczaj zawodzi, ponieważ nauczyciele zaniedbują konieczność przyjścia dzieciom z pomocą w dostrzeganiu podobieństw pomiędzy dwiema sytuacjami. Podobieństwo, które wydaje się być tak oczywiste dla nauczyciela, dla ucznia może nie być tak oczywiste. Pogląd, że uczenie się powinno być hartującym procesem, rodzajem dyscypliny umysłowej, ma obecnie mniej zwolenników, niż poprzednio, jednak występuje jeszcze w zmodyfikowanej formie. Czasami jesteśmy zaniepokojeni, gdy dzieci dobrze się bawią w klasie i nabieramy poczucia, że uczenie się jest poważnym zajęciem – nie powinno być, zatem zabawą Lustrzanym odbiciem tej teorii jest pogląd, że uczenie się powinno być zabawą. Nie ma on tradycyjnej podstawy jak inne teorie i może stać na przeszkodzie skuteczności nauczania, jeżeli jest interpretowany w ten sposób, że uczenie się zawsze musi być zabawą lub że należy dzieci chronić przed frustracją, niepowodzeniem i normalnym niepokojem, który jest koniecznym elementem większości sytuacji uczenia się. [więcej w: ośrodek leczenia uzależnień lublin, darmowe leki dla seniorow, test integracji sensorycznej ]

Powiązane tematy z artykułem: darmowe leki dla seniorow ośrodek leczenia uzależnień lublin test integracji sensorycznej