Multistate Point-Prevalence Survey of Health-Associated Infections AD 8

Zakażenia niezwiązane z urządzeniami lub procedurami operacyjnymi – w tym zakażenia C. difficile i inne infekcje żołądkowo-jelitowe oraz zapalenie płuc wywołane niezwiązanym z wentylacją – stanowiły około połowę wszystkich infekcji związanych z opieką zdrowotną w badaniu. To odkrycie powinno rozszerzyć skupienie na zdrowiu publicznym, aby uwzględnić te inne rodzaje zakażeń, identyfikację zagrożonych pacjentów i opracowanie skutecznych środków zapobiegawczych. Przykładem jest niedawne ukierunkowanie CDC na nadzór i zapobieganie infekcjom C. difficile.37 Infekcje przewodu pokarmowego, z których 70,9% stanowiły infekcje C. difficile, były trzecim najczęściej występującym rodzajem zakażenia związanego z opieką zdrowotną w tym badaniu, w przeciwieństwie do wyników z poprzednich analiz. [36] Chociaż istnieje wiele dowodów na poparcie naszego wniosku że infekcje C. difficile przyczyniają się w dużym stopniu do ogólnego obciążenia związanego z infekcjami związanymi z opieką zdrowotną w szpitalach intensywnej opieki, 38-41 wysokie rozpowszechnienie zakażeń C. difficile w tym badaniu można częściowo wyjaśnić za pomocą wrażliwej definicji . Definicja ta, w przeciwieństwie do bardziej restrykcyjnych definicji zakażenia przewodu pokarmowego NHSN, została wykorzystana do zgłoszenia 31 z 61 przypadków zakażenia C. difficile (51%) wykrytych w badaniu. Jest również prawdopodobne, że testy amplifikacji kwasów nukleinowych w celu diagnozy infekcji C. difficile były stosowane w niektórych obiektach uczestniczących, co skutkowało zwiększonym wykrywaniem przypadku .42
Ta ankieta ma ważne ograniczenia, które należy wziąć pod uwagę. Po pierwsze, chociaż jesteśmy przekonani, że szpitale badawcze są reprezentatywne dla szpitali w rejonach zlewisk EIP, mogą one nie być reprezentatywne dla wszystkich amerykańskich szpitali dla osób o ostrym przebiegu. Uwzględniono jedynie 183 szpitale i 11 282 pacjentów, w sumie około 5000 amerykańskich szpitali środowiskowych i 34 miliony rocznych przyjęć (dane z 2012 roku) w Stanach Zjednoczonych43. Po drugie, ponieważ nasze badanie było ograniczone do szpitali z ostrą opieką, nie możemy oszacować liczby zakażeń związanych z opieką zdrowotną występujących w innych miejscach, takich jak wykwalifikowane zakłady pielęgniarskie. Po trzecie, nie byliśmy w stanie zweryfikować danych na 10 stronach EIP. Oceny danych przeprowadzono w dwóch poprzednich fazach opracowywania ankiet; wyniki pokazały, że główny zespół ds. gromadzenia danych i zespół oceniający zidentyfikowały podobne proporcje pacjentów z ogólną infekcją związaną z opieką zdrowotną, chociaż było wiele rozbieżności w ustaleniach dotyczących takiej infekcji na poziomie pacjenta.31 Dodatkowe ograniczenia omówiono w Dodatku Dodatek.
Pomimo tych ograniczeń krajowe szacunki, które wygenerowaliśmy dla wybranych rodzajów infekcji związanych z opieką zdrowotną są niezwykle podobne do szacunków z innych źródeł danych
[więcej w: Warszawa USG genetyczne, ginekolog Warszawa Śródmieście, Ginekolog łódź ]

Powiązane tematy z artykułem: Ginekolog łódź ginekolog Warszawa Śródmieście Warszawa USG genetyczne