Skok o wczesnym początku i Vasculopathy związane z mutacjami w ADA2 AD 2

Choroby takie jak zespół Aicardi-Gouti.res, 2,3 polipowatych naczyniówkowych naczyniów naczyń krwionośnych, 4 niedokrwistości sierpowatokrwinkowe, 5 żylnych zmian naczyniowych, 6 i małych naczyń krwionośnych naczyń krwionośnych7,8 są przykładami chorób ogólnoustrojowych, które mogą wykazywać istotne patologiczne zmiany naczyniowe. W niektórych przypadkach zaburzenia te nie są diagnozowane aż do wystąpienia zdarzenia ośrodkowego układu nerwowego. Takie potencjalnie katastroficzne zdarzenia neurologiczne często skłaniają do poszukiwania innych przypadkowych wyników, które mogą umożliwić ostateczną diagnozę. Wykorzystaliśmy sekwencjonowanie całego eksonu do zbadania częstych genetycznych przyczyn choroby u tych pacjentów. Nasze badania doprowadziły do odkrycia szlaku łączącego stan zapalny z rozwojem naczyń. Metody
Pacjenci
Oceniliśmy początkowych trzech pacjentów i ich nienaruszonych rodziców, a także trzech pacjentów o podobnym fenotypie, dwóch młodych rodzeństwa z guzowatym zapaleniem tętnic i jednego pacjenta z drobnym naczyniowym zapaleniem naczyń. Pięciu pacjentów oceniano w Centrum Klinicznym NIH, a pozostałe cztery w Szpitalu Dziecięcym Wielkiej Nocy w Wielkiej Brytanii i Uniwersytecie Hacettepe University Children s Hospital w Turcji. Wszyscy pacjenci zostali włączeni do badania, które zostało zatwierdzone przez odpowiednią instytucyjną komisję odwoławczą. Wszyscy pacjenci lub ich rodzice wyrazili pisemną świadomą zgodę. Wszyscy autorzy gwarantują dokładność i kompletność zgłoszonych danych i analiz oraz wierność badania do protokołu. Udary Lacunar zostały określone zgodnie ze standardowymi kryteriami.9
Analiza genetyczna i funkcjonalna
Przeprowadziliśmy sekwencjonowanie całego egzema u początkowych trzech pacjentów i ich nienaruszonych rodziców oraz sekwencjonowanie kandydatów na geny u pozostałych sześciu pacjentów. Testy enzymatyczne, immunoblotting, testy immunohistochemiczne, cytometrię przepływową i profilowanie cytokin przeprowadzono na próbkach od pacjentów. Aby zbadać funkcję białka, użyliśmy knockdownów za pośrednictwem morfoliny u danio pręgowanego i krótkich replikacji RNA o strukturze spinki do włosów (shRNA) w komórkach U937 hodowanych z ludzkimi komórkami skóry śródbłonka. Dodatek dodatkowy (dostępny w pełnym tekście niniejszego artykułu) opisuje metody stosowane w odniesieniu do wszystkich tych procedur.
Fenotyp kliniczny
Początkowo oceniano trzech pacjentów z nawracającą gorączką i wczesnym udarem; pierwszy pacjent przedstawiono NIH w wieku 3 lat, a pozostali dwaj w wieku 6 lat. Po tym, jak przeszli sekwencjonowanie całego eksonu, rekrutowano dwóch dodatkowych pacjentów o podobnym fenotypie. Wszyscy pięcioro pacjentów byli niezwiązani, bez historii pokrewieństwa i reprezentowali sporadyczne przypadki europejskich przodków (tj. Nie byli w populacji założycieli); wszyscy pacjenci przeszli szeroką ocenę kliniczną (tabele od S1 do S4 w Dodatku uzupełniającym).
Rysunek 1
[przypisy: prometazyna, cyjanokobalamina, Upadłość transgraniczna ]