Skuteczny i zrównoważony system opieki zdrowotnej – jak się tam dostać ad 6

ACO mogą być szczególnie przydatne w zarządzaniu opieką nad pacjentami z chorobami przewlekłymi, którzy wymagają opieki o wysokiej wartości. Ostateczne regulacje otwierają drogę do szerszego uczestnictwa i ułatwiają fazę początkową Kolejny przepis ACA ustanawia Instytut Badań Pacjentów (PCORI), który z czasem będzie stanowił zdrowszą bazę dla lekarzy i pacjentów do porównywania skuteczności strategii klinicznych. Po okresie rozruchu, który potrwa do 2012 r., Fundusz powierniczy PCORI, wspierany oceną publicznych i prywatnych płatności ubezpieczeniowych, powinien generować około 650 milionów USD rocznie na takie badania20.
Centrum Medicare i Medicaid Innovation ma mandat prawny do wspierania innowacji w celu poprawy zdrowia i opieki zdrowotnej oraz oszczędzania pieniędzy. To postanowienie ACA uzupełnia przeformułowanie CMS – od jego początków jako części Administracji Ubezpieczeń Społecznych odpowiedzialnej głównie za terminową terminową płatność do znaczącej siły dla zdrowia, mającej na celu uzyskanie wartości z płatności opieki zdrowotnej.
DHHS ogłosiła Partnerstwo dla Pacjentów w kwietniu 2011 r. Wykorzystanie miliarda USD zatwierdzonego w ACA i wykorzystanie istniejących programów, to partnerstwo między sektorem publicznym a sektorem prywatnym ma na celu zmniejszenie liczby infekcji szpitalnych i uniknięcie powikłań, gdy pacjenci przechodzą pomiędzy ustawienia opieki. Osiągnięcie tych celów pozwoliłoby uratować życie, skrócić pobyt w szpitalu, zmniejszyć liczbę ponownych readmisji i zaoszczędzić miliardy dolarów.
Wreszcie, nowo obowiązkowe ubezpieczenie usług prewencyjnych zabrania pobierania opłat za kopie, a zatem może zachęcać do szerszego dostarczania środków klinicznych w celu zapobiegania chorobom. Nowy fundusz zdrowia publicznego zapewni w ciągu 10 lat 15 miliardów dolarów na wsparcie wysiłków państwa i społeczności w celu zapobiegania chorobom i promowania zdrowia.
W każdym przypadku można łatwo wyobrazić sobie, jak można wykorzystać te przepisy i rozszerzyć te nowe możliwości. Wymiany państwowe same w sobie nie zoptymalizują krajowych rynków ubezpieczeń, nie uprościją i nie zharmonizują wymogów administracyjnych ani nie wyeliminują dyskryminacji cenowej w płatnościach dla dostawców. ACO nie osiągną pełnego potencjału, jeśli połączą istniejących dostawców bez przyjmowania nowych możliwości dostaw i strategii płatniczych w celu zaspokojenia potrzeb pacjentów w bardziej skuteczny i wydajny sposób. PCORI będzie jeszcze bardziej wartościowy, jeśli pozwoli na wspieranie badań mierzących koszty zasobów, a także wyniki zdrowotne. Centrum Innowacji CMS będzie silniejszym czynnikiem zmian, jeśli znajdzie sposoby na szybkie przeniesienie udanych innowacji do głównego nurtu, co ilustruje Partnerstwo dla Pacjentów. Mimo że zasięg usług profilaktycznych jest pomocny, nie zapewnia się pacjentom zachęt do wprowadzania zmian dietetycznych i behawioralnych, które zmniejszą ryzyko chorób i urazów (chociaż takie zachęty można wykorzystać w składkach ubezpieczeniowych i programach motywacyjnych opartych na pracodawcy). Potrzebne są również usprawnienia w takich obszarach, jak prawo dotyczące nadużyć, ograniczenia odliczeń podatkowych w ubezpieczeniach pracowniczych oraz zakup leków i urządzeń opartych na wartościach, które pozostają poza zasięgiem nawet tak dalekosiężnego prawodawstwa.
Niektóre pożądane reformy wykraczające poza obecne prawo, takie jak pełna realizacja możliwości IT, potrwają lata
[podobne: leczenie endometriozy forum, ginekologia estetyczna, rewitalizacja pochwy ]

Powiązane tematy z artykułem: ginekologia estetyczna leczenie endometriozy forum rewitalizacja pochwy